UNDERBART

Allt gick som på räls idag på provridningen!
Mendez var lugn och skötte sig nästan prickfritt! Han var sjukt fjantig när hon skulle gå över lite bommar med honom, men det var första gången hon red honom så hon ska ha cred för att hon ens fick honom att skritta över två bommar!
Annars gick det riktigt bra! Galoppen blev lite sådär, men som sagt, han är absolut inte den lättaste hästen att riDa första gången!
Så hon var jätteduktig!
Hon kommer igen på lördag och ska rida! Hoppas att det går lika bra då! :)

Nu ska jag äta lite och lata mig framför några underbara PewDiePie klipp! Kan fan inte få nog av det! Hahha, så jävla underbar! ;)
Borde göra lite läxor också, men orkar inte just nu så ska ta åh göra mig en kaffelatte för att få lite energi och sen kanske göra ltie skolsaker ;)

Måste skriva ett CV och göra en powerpoint om mig själv i allafall! Sen en plan och en översikt över en eventplanering... och sen en eller två sidor matte och gärna en folksaga på det!
Måste läsa på orden i Engelskan tills imorgon också!
blöööö, har mycket mer än det att göra så det vore väl inte helt fel att ta tag i skolarbetet idag?..

Mat, Kaffe och PewDiePie först! Sen skola!
Låter som en plan!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0