mot slitet hår?

Jag färgar mitt hår rätt så ofta.. och det har gjort mitt hår riktigt slitet och tråkigt!
Så jag borde nog köpa hem en och annan produkt mot kluvna hårtoppar, torrt hår och för färgat hår så att färgen håller längre!

och den bästa sidan att hitta dessa saker är självklart bellbox.se!
Jag trotr även att vi har en markbutik här i Kungsbacka som jag ska springa ner till någon dag för att få lite tips och hjälp för att hitta den bästa produkten för just mitt hår så att jag får sånt där fint hår igen!
Min mamma har ett schampo och ett balsam från bed head! Har provat det några gånger och det verkar skitbra! Kostar dock lite för mycket för att jag ska ha råd att köpa det med jämna mellanrum, haha ;) Så det jag behöver är helt enkelt kvalitetsprodukter till ett bra pris!

Är det någon utav er läsare som använder någon eller några bra produkter?
Behöver all hjälp jag kan få! haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0