mår som en fis i rymden, obetydelselöst bra!

Ska koka en kopp thé och sen ta mig ner till stallet!
Ska ta det lugnt idag så att min kära rygg inte går av, så får se om jag skrittar ut eller om jag longerar en stund idag!

Ska nog se till att proppa i mig en och annan ipren eller panodil innan jag åker, så kanske jag kan ta ett lättare pass i paddocken istället för att masa mig ut på en tråkig skrittur? 
haha, vi får se helt enkelt!
Ska hur som helst koka thé och äta en lite för sen lunch nu innan jag beger mig bort mot stallet!
Har suttit åh vart vrålhungrig nu i över två timmar, men har inte velat lämna datorn för att äta! Har för mycket på gång nu så vill göra allt lite, lite bättre än vad det redan är!
Så, ja, nu blir det sen lunch och sen en stalltripp!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0