jakten på en ny jacka

Jag behöver verkligen en ny jacka!
Min nuvarande skinnjacka har gått sönder efter vad är det? Typ en, knappt två månader?
Så jag sa satsa på liiite bättre kvalitté den här gången!

Gick därför in på bubbleroom.se åh tittade på vad dom har för olika höstjackor och ja.. jag hann inte ens kolla klart alla på en halvtimma för att dom har ett så sjukt stort sortiment på alla dess möjliga jackmodeller och det är grymma priser så det är riktigt svårt att välja! Ska nog passa på att köpa en vinterjacka också när jag ändå håller på!
Kanske ska man passa på att köpa en och annan festklänning? skor? Byxor?
finns så sjukt mycket jag vill ha på denna sidan alltså! Helt sjukt!

Ska, så fort jag får pengar, klicka hem nåra godingar ;)
bland annat då en eller två jackor!

Ska jag köpa en ny skinnjacka, eller ska jag satsa på något annat? En jeansjacka funderade jag på först, men det är lite mer en vårjacka än en höstjacka? Riktiga i-landsproblem jag har alltså! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0