jag som bloggare

Hur länge har du bloggat? 
På denna bloggen har jag vart sen November 2011, sen innan det så har det varit lite olika bloggar under 4 år eller nåt!
 
Hur såg din bild av bloggar och bloggare ut innan du själv började blogga? 
Folk med självförtroende och intressanta liv, haha!

Vilken var den första blogg du förälskade dig i? 
oj, svår fråga! Men de bloggar jag följer är Katarina(caty) ,  Michaela (keela) och Johanna (Hofh)
 !
 
Hur känner du nu inför dina allra första blogginlägg?
haha, kul att se hur man har utvecklats som person från det första inlägget fram tills nu!
 
Hur många bloggar återvänder du till regelbundet? 
22 bloggar vad jag kan komma på nu, men det är nog fler skulle jag tro!
 
Hur många av de bloggar du läser är dagboksbloggar och inte ämnesbloggar? 
pffsh, ehm.. orkar inte kolla åh tänker inte på det så mycket, men det är väl näst intill alla?
 
Nämn en bloggare som verkar vara väldigt, enormt jätteolik dig, vars blogg du tycker om? 
Någon som är extremt olik mig är Niiisan! haha, ojojoj, som natt och dag!
 
Nämn en bloggare som verkar lik dig, vars blogg du tycker om? 
euhm.. vet faktiskt inte! inget jag har tänkt på!
 
Vad tycker dina närmaste om att du bloggar? 
Dom har väl inget speciell intresse i det skulle jag tro ;)
 
Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg? 
Både ja och nej! Jag är i verkligeheten något mer störd än vad jag visar i bloggen, haha
 
Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg? 
blablala, privat och privat, jag slänger ut det på bloggen som jag känner för att slänga ut! 
 
Nämn några saker som du aldrig bloggar om och anledningen till? 
ojojoj, privata saker skulle jag tro att det är! asså, brutalt privata saker, sen så är jag väl rätt öppen i min blogg ändå?
 
I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse? 
Bekräftelse vill väl alla få, men det är väl ingen anledning att blogga för?

Tror du att man kan lära känna en person genom att läsa hennes/hans blogg? 
Jodå, om bloggaren i fråga är öppen och ärlig i sin blogg! 
 
Har du träffat folk IRL efter att ha fått kontakt med dem via bloggen? 
haha, ja det har jag ! :)
 
Kan det vara ”skadligt” att blogga? 
Om man sätter bloggen framför allt annat som är viktigt i livet så kan det röra till det rejält! 
 
Bloggar du om två år? i så fall: är ditt bloggande annorlunda då? 
Ja , absolut! om det är annorlunda är väl nästan en självklarhet då man mognar för varje år som går med bloggen!
 
Vad har bloggskrivandet betytt för dig? 
Bara positivt! Älskar det!
 
Vad har bloggläsandet betytt för dig? 
Har fått en massa inspiration! massa, massa, MASSA! :)

Jag har lånat denna av Impalaa, låna gärna men glöm inte att länka!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Vad roligt att du lånade den, har läst dina svar nu :)

2012-09-23 @ 20:03:37
URL: http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0