JAG HATAR MÅNDAGAR

som vanligt så har det varit kaos denna morgonen också!

vaknade halv åtta men tänkte att jag inte behövde gå upp för jag skulle ta tåget som gick 9 åh det var ju låång tid kvar!
sen halv nio gick jag upp, för det tänkte jag var lagom. men tji fick jag! stressar fram en ytterst god latte, tar fram havrepuffar och yoghurt men hinner inte äta, häller upp latten i en take-away mugg och går för att ta på mig kläder och sminka mig osv! men allt blir kaos och jag hittar inget att ha på mig! hittar ingen halsduk och inga skor eftersom att mina skor blev DYNGSURA igår efter stallet så var dom fortfarande blöta idag... så jag var ju tvungen att hitta ett par andra skor, men jag har bara vinterskor för att jag har rensat ut mina typ vårskor... frågar mamma om jag kan ta hennes skor, men hon ska ha dom till jobbet så det gick inte! går in i garderoben för att hitta ett par skor som passar till annat än typ termobyxor! hahaha. men icke sa nicke! så jag stressar runt i hela huset och letar efter ett par andra skor men hittar inga! sen 2 min innan bussen går så säger mamma att jag kunde ta hennes skor! tack mamma!
på med pjukksen och springa till busshållplatsen!
hinner precis med bussen! men inser att jag glömde min latte hemma. fan också! åh nu blir jag en halvtimma sen till skolan också! BRA JOBBAT CECILIA! BRAAA!!!

och DÄR har ni anledningen till att jag HATAR måndagar!
för såhär underbart kaos är det varje måndag! VARJE.

ska lugna ner mig med lite musik 20 min kvar på pendeln. JI - PP - I

XX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0