inte orkat

förlååååt för den sjukliga updaten idag!
Har verkligen inte orkat blogga idag! :o

Har varit i skolan, varit i stallet, ridit och nu ätit middag typ!

Sitter för tillfället och tittar på Mean Girls, men funderar på att göra av med lite energi genom att gå ut och gå med hunden eller nåt? Sov 13 timmar inatt så är för ovanlighetens skull pigg för tillfället!

Skulle gått på Kapten Röd ikväll, men pga vädret så vart jag osäker och sen kom jag hem från stallet en kvart innan han började spela, så det vart ju ingen idé ;)

Tänkte dra igång en till typical tjejfilm efter Mean Girls faktiskt! haha, känner för att gosa ner mig i sängen och bara titta på massa fula college tjejfilmer ikväll! en promenad först ? gå av mig lite skit, haha!

Hörs kanske senare, annars imorgon!

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0