inge bra alls!

Sämst update de senaste dagarna vilket har slutat med en minskning på läsare, inge bra alls..

Ska försöka skärpa mig nu, haha, försöka.. typ lova att skärpa mig!
Upp med statistiken igen så blire andra bullar! ;)

Är hemmam från skolan idag, ska plugga hemifrån och fixa lite här hemma istället.
Kände mig inte helt 100 igår men satte ändå upp och hopptränade igår i regn och blåst, inte det smartaste jag har gjort d jag har feber idag, tjoho!
Har värk i hela kroppen och fryser trots värmen i huset och filtar! 
Hatar verkligen att vara sjuk! Värsta som finns! 

Ska ta åh tvätta en maskin och sen koka lite thé åh mysa ner mig framför Family Guy som går på  6an nu!

XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0