grafisk design

HATAR verkligen att ha grafisk design!
Världens tråkigaste lektion! Helt klart.. värre än matte? svar: JA!

Sitter åh lyssnar på en trött "föreläsning" om typografi ? fattar ingenting, bryr mig inte, orkar inte! Tröttaste läraren också... öööööhh orkar inte!
Vill bara hem! 
Har lovat papsen att jag och min syster ska laga mat idag också.. haha, kommer aldrig hinna detta! 
Ska åka till stallet och rida direkt efter skolan.. vet inte om jag ska ta det lugnt idag åh bara skritta ut idag? Han vilade igår på grund av vädret, så han måste ju gå idag! 

Stress! 
Skitsamma, Helena får väl laga maten själv idag ? haha, ägd!

Måste städa mitt rum också? Vill fan inte ha fler spindlar som sällskap, haha..
Hur som haver så är det en timma och förtiofem minuter kvar i skolan, sen bär det av hemmåt!
TAGGA...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0