godmorgon godmorgooon!

ÅÅH äntligen fredag! :D
Så skönt! 

Även om jag har varit hemma denna veckan så ska det bli skönt med helg!
Har inga planer inför helgen vilket också är rätt skönt! Slippa tänka på alla måsten och behöver inte fixa hit och dit med bussar åh skit!  Tar det bara som det kommer helt enkelt!

Har precis ätit frukost så tänkte sätta mig med eventplaneringen nu ett par timmar framöver så att jag blir klar med den! 
Måste göra en powerpoint om mig själv också, haha, tar väl 15 min så är den klar, så den ska jag också göra!
Funderar även på att springa ner till stan och söka jobb på **** ! Behöver verkligen ett jobb så det är väl mer än lägligt att söka? ;)
Måste bara kunna trycka ut mitt CV på nåt jävla vänster så att jag kan lämna in det samt ett personligt brev..

Dressyrträning lite senare frammåt eftermiddagen också om min rygg inte protesterar allt för mycket! Är sjukt taggad på det eftersom att det är fint väder och jag har inte ridit sen hoppträningen i tisdags på grund av min underbara rygg :')
Ska ta tag i nån typ ostiopat idag så att jag kan få fixat ryggen en gång för alla! Är trött på sömnlösa nätter åh sånt nu! Vill kunna sova ordentligt utan att behöva knapra smärtstillande dag ut och dag in som en gammal tant!
Måste ringa och betsälla tid för klippning också! 
Mycket att göra minsann! Underbart! ;)

Hörs senare goingar!
puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0