ett hästjobb

Har spenderat kvällen i stallet med att tömma en dyblöt box på spån för att sen fylla på med nytt!
min häst hade ju satt ingång vattnet igårkväll när jag kom hit åh det måste ha stått på länge för jag hade vatten upp över anklarna!
så nytt spån fick slängas in idag! Hade dock bara en bal hemma så får fixa mer imorgon!

hade tänkt att rida också, men det vart för sent så borstade honom bara åh masserade lite :)
men nu är båda hästarna inne och äter för fullt och jag väntar på att pappa ska höra av sig!

väl hemma ska jag duscha, ta fram kläder tills imorgon och sen sova!
börjar 08.45 imorgon så behöver inte gå upp jättetidigt ändå! typ..
ska ta bussen halv 8 kanske? we'll see!

bjuder i allafall på en före och en efter bild från dagens arbete, haha!
vet dock inte hur dom hamnar, men jag tror ni ser vilken som är före och vilken som är efter! ;)

PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0