ding ding ding ding

Fasen va tråkigt jag har !
Funderar på att dra mig upp ur mögelsätet datorstol och städa iordning mitt rum och bädda ren osv..

men jag är för lat för tillfället, jadåååå!

Har suttit i typ 2 timmar nu och tittat på sköna klipp av PewDiePie! :D Loveeee it!
Men börjar bli lite långtråkigt nu.. så kanske borde dra mig upp och städa i allafall?
Får nog bli så.. Och sen har jag ju religionsarbete att göra också! usch..

Hur som helst så har jag två saker pågång här på bloggen! det ena får ni reda på lite senare ikväll, och det andra får ni reda på så fort det är klart ;) Ni lär INTE bli besvikna på det sistnämna! det kan jag lova ;)
Har haft lite bloggtorka de senaste dagarna därav den usla uppdateringen.. Men nu kör vi igen! Har sjukt mycket bloggpepp och massa idéer som jag hoppas ska funka nu framöver! Underbart, inte sant? ;)

Städa, duscha, mejla och plugga är vad jag borde göra nu ja..
HEJ SÅ LÅNGE! ::D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0