det där leendet ni vet?

Sitter åh som vanligt ser allmänt dum ut när jag fått sms av Sebbe, haha, spelar ingen roll om det är ett rätt onödigt sms med kanske bara en smajlis, eller om det är något han vill, jag bara KAN INTE SLUTA LE, fett pinsamt, och jävligt fult.. men jag kan väl trösta mig med att jag inte är ensam! ;)
Alla som har en liten crush på någon eller som har ett förhållande blir väl rätt fult glada när han/hon hör av sig, aight? ;)

Och nej, jag är inte en såndär pluttinutt gulligull "ååh du är den bästa i hela världen åh jag älskar dig mer än vad en tjock unge älskar kakor"- kinda girl, MEN visst sitter man med ett leende åh fnittrar för sig själv när man får ett charmigt sms från den man är tillsammans med eller den man har en secret crush på, eller hur? ;)
Går inte att undvika, hur trött, arg, bitter, ledsen eller bakfull man är, det där fjantiga lilla leendet kommer fram ändå! 

Rätt kul ändå när man sitter på bussen, spårvagnen, tåget, stationen eller i skolan, eller vart man nu sitter, så får man ett sms från Mr.Special åh börjar le, HAHA, måste vara det absolut fulaste? 
Jag tycker själv att det är fult i alla fall när jag ser en kille eller tjej som sitter åh ser allmänt deprimerad ut och stirrar ut genom fönstet med en sån där drömmande blick ni vet? Åh så helt plötsligt plingar det till i mobilen, upp kommer den och fram kommer ett lame ass leende! Ytterst charmerande!

Men det är så det är I guess, och kommer väl alltid vara så, om inte någon kommer på att kärlek är farligt?
haha, nejdå.. 

Ska hur som helst gå och borsta tänderna åh gå och lägga mig, med det där fjantiga leendet som kommer när Mr.Perfect har skänkt dig en liten tanke! ;)

puss och kärlek på alla, haha ♥

Love U ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0