bara för att jag älskar att hata allt just nu

kul liv som jag har så åker jag ensam på en jävla buss som tar en jävla halvtimma bara för att helvetets jävla västtrafik inte klarar av någonting så att jag pågrund av dom missade bussen som jag hade hunnit med om västtrafik kunde sköta sitt jobb!

jävla könsorgan som kör tågen mellan kungsbacka-göteborg!

är inte alls på humör för att festa åh träffa folk ikväll! inte alls. känner bara för att slå någon och sen gå och lägga mig i MIN säng ENSAM.
blä på sånna här dagar! hatar dom verkligen! allt går verkligen fel! känner att det har varit lite för många sånna dagar nu det senaste!
åh människor i min omgivning gör ju knappast att saker och ting flyter på bättre direkt!
när usch, är nere i en riktig svacka nu alltså! dubbelt jobb för att komma tillbaka till verkligheten igen!
önska mig lycka till ikväll så hörs vi senare eller imorgon!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0