plugg, plugg, plugg, plugga vidare?

Sitter nerkörd i en eventplanering och bara skumläser allt jag hittar om olika ställen och allt vad det nu är..
Är sjukt galet jättetrött och vill egentligen bara sova, men måste vara klar med planeringen tills imorgon så jag får väl bara bita i det sura äpplet och köra på helt enkelt!

Var inne lite snabbt på allastudier.se förut för att kollade runt på lite olika utbildningar som finns och även om jag är sjukt dålig på att plugga och allt vad det nu innebär att gå i skolan så är jag sjukt sugen på att plugga vidare efter gymnasiet.
Vad jag vill plugga vidare med vet jag inte än, haha, men det kommer man väl på så småningom, förhoppninsvis...
Allastudier.se är i alla fall en grym sida om du vill ha tips och idéer om olika skolor och utbildningar som finns i närheten av där du bor eller om du är intresserad av att plugga på en annan ort, eller kanske utomlands till och med?
Vad du än vill med dina studier så har du en grym lista över tusentals gymnasier, högskolor och utbildningar här i Sverige, men även utomlands!

Så har du beslutsångest om vilket gymnasium du ska börja på? eller víll du kanske byta från ditt nuvarande? allastudier.se har koll på alla gymnasier med just det programmet som du är intresserad av!
Det är lätt att hitta på sidan och det går inte att missa någon information alls! Gå in och kika så kanske hittar du din drömutbildning i närheten utav dig? Eller kanske hittar du ditt drömjobb?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0