att köpa present

Tycker att det är så sjukt svårt att komma på vad man ska köpa till släkten, familjen, vännerna eller pojkvännen !
Julklappar, födelsedagspresenter eller om man ska hem till någon och vill köpa med sig något till värden.
Vad ska man köpa?

Finns så sjukt mycket att välja mellan! Ska man köpa en blomma? En T-shirt? Ett presentkort eller ska man satsa på att köpa något dyrare? En parfym typ, eller ett smycke?
Så svårt att hitta något som är lagom! Något som varken är för mycket eller för lite!
Eller jo, är det "för lite" så kan man ju dra den gamla goda "Det är tanken som räknas" ! Det går alltid hem.

Men man vill ju gärna inte överdriva heller? Köpa ett dyrt halsband eller en dyr klocka till någon man bara ska på middag hos kanske är lite överdrivet, men ni förstår vad jag menar?

Det är långt var till jul, men ändå börjar jag redan noja öer vad jag ska köpa till alla! Jag har alltså redan börjat kolla i olika affärer på vad jag ska köpa och vad som kan vara passande till rätt person.
Det blir många, många, mååånga rundor på nordstan, kungsmässan, freeport och frölunda torg innan jag är klar med alla julklappar.
Sen så har jag inga pengar.. jag har typ aldrig pengar så det brukar bli så att jag lånar pengar av mamma och pappa, haha, för att köpa julklappar till dem själva!

Det är inte lätt när det är svårt!
Jag är inte ensam om att vara såhär nojig va? hoppas inte det..
RelationReminder presentreklam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0