uppe sent åh fixar

Lär inte bli så tidig läggning för mig idag heller..

Har precis kommit hem efter att ha gått runt typ hela kungsbacka åh pratat med Alex i telefon i typ två timmar, sjukt trevligt!
Planerade lite inför dreamhack åh andra saker som lär ta fart nu de närmsta halvåret typ! Kulkul!
Sjukt kallt ute så det var skönt att komma hem igen, haha!

SItter iallafall nu åh ska kolla igenom lite projektplaneringar, ska svara på en massa mejl och skicka nya mejl osv!
Lite bloggfix, skolfix och en åh annan jobbansökan ska skickas ut, fullt ös!
Älskar att ha mycket att göra! I alla fall när det handlar om saker som intresserar mig ;)

Ska nog ta mig en snabbdusch åh ta på mig myskläder, kanske koka en liten kopp te? jomen det blir fint det innan jag fortsätter med allt så kan jag bara gå åh nana när ja är klar sen, sköönt!

ttyl ♥

Kommentarer
Postat av: Mohammedi's | Art, model & designer

Det var superkul att du var med på veckans blogg, men nu är tävlingen avslutad och kolla
vem som vann tävlingen, vann du inte, så ge aldrig upp för det kommer en ny omgång idag lite senare!
Kolla om det var du som vann eller inte? http://mohammedis.se/2012/october/veckans-blogg-vinnare.html#comment

2012-10-29 @ 14:31:12
URL: http://mohammedis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0