TRÖTT TJEJ

Är riktigt gristrött nu så funderar på att gå åh lägga mig!
Men samtidigt så vill jag inte gå åh lägga mig, haha! Har suttit uppe hela kvällen åh jobbat lite på bloggen, fixat lite tidsinställda osv för resten av oktober och sedan för November!

Har även försökt fixa till storleken på headern så att den passar, men har inte lyckats...
Måste göra om den i en annan storlek i PS så att den ska passa, men jag orkar inte göra det ikväll.
Imorgon är det tisdag ja, och tisdagar = hoppträning för Veronica, men vi får se hur vädret är imorgon! Är det pissluffarregn och blåser ute så som det gjort idag så vill jag verkligen inte träna! Men är det relativt fint väder (gör ju inget om det regnar och blåser lite, men är det storm och kaosregn som idag så är det inte lika kul längre...) så är jag extremt taggad för träning imorgon!

Hittade dock ingen klippmaskin på Gekås idag så han kommer bli svettig imorgon vill jag lova!
Han var som ett sjöodjur när jag kom hem från uteritten i söndags! haha, sötnos!
Ska fråga Veronica om dom har en klippmaskin i det stallet som går att låna! Hade vart perfekt att få klippt honom nu i veckan då jag verkligen har tid! Men vi får se som sagt!
Ska börja med att hålla tummarna för att vädret inte ska vara allt för tråkigt imorgon så får vi se hur resten av dagen blir! :)

Och appropå köttfärslimpa så ska jag slänga upp lite bilder på det jag köpte idag på Gekås. Vart inga stora grejer då jag inte hittade ett piss i Mendez storlek :( och ridkläderna var så utplockade så det fanns inga storlekar för mig där :( tråkigt, men så är det! Överlever nog!
Men det blev lite smått och gott!
Men som sagt, det blir ett annat inlägg, och tyvärr riktigt dåliga bilder då systemkameran är död och jag hittar inte laddaren.. Så ni får nöja er med massa iphonebilder nu fram tills det att jag har köpt en ny eller hittat min gamla kameraladdare!

Ska sluta pladdra på om skit och ingenting nu så hörs vi senare!
XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0