när man ser vad man har och tar vara på känslan att ha det

Har det senaste insett vilka underbart fina och underbara vänner jag har!
gamla vänner som har börjat komma tillbaka, starkare band som skapas med de vännerna man träffar ofta och nya vänner man bara vill lära känna ännu bättre för varje gång man träffar dom. bland alla dessa fina människor finns det några som sticker ut, några som gör min dag så mycket ljusare, även de dagar som man bara vill försvinna. Så mycket stötting och så mycket värme och kärlek man omges av varenda dag är sådant man missar för att man ofta tar det för givet att någon bryr sig. Något som är dumt att göra, riktigt idiotiskt, för rätt som det är kan de människor du är närmast kan försvinna fortare än du kan ana. Jag ska börja visa min uppskattning bättre för mina vänner och min familj, för allt dom gör för mig, för att dom alltid finns där för mig, vad som än händer!

tror inte det finns någon bättre känsla än att veta att man är omgiven av underbara människor som man vet att man kan lita på till 100% gällande allt! om det så att man är ledsen, arg, besviken, kär eller glad så finns dom alltid där för dig för att dom bryr sig!
Hoppas att mina vänner känner detsamma, att dom kan lita på mig och att dom vågar prata med mig om dom mår mindre bra en dag! För det är vad jag anser är något av det viktigaste i en relation, om det så är vänskapsrelation eller kärlek, tillit och öppenhet.

Folk snackar om bröder och systrar, att deras vän är som en bror, samtidigt som dom pratar bakom ryggen på den dom påstår att dom älskar som en bror/syster. Handlar inte brödraskap och systraskap om att finnas för varandra och bevara den andres hemligheter och känslor för sig själv?

Ta vara på era vänner och er familj, tänk på vad var och en gör för dig och ge det dubbla tillbaka, det är dom värda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0