my me-day

Ska ta en låååång dusch nu åh sen bara göra mig iordning, får se om jag orkar ta mig till Henke ikväll..
Är lite kluven i det, haha.. många saker som måste funka för att jag ska orka åka dit.
Känns som att det mesta bara skiter sig just nu.
Är trött på allt och alla och det känns som att de flesta vänder sig ryggen mot mig.
Jag behöver lite "jag tid" så jag ska bara lägga fokus på det JAG vill och vad jag känner för så jag ska ta mig ut och träffa Kajsa nu för en pratstund och fika efter att jag har duschat osv!

Kan som sagt inte uppdatera från mobilen då den är spärrad.. men bilder jag tar kommer jag slänga in på datorn senare så ni får lite roligare updates om det blir några fler idag!

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0