jomen det var ju kul

Hela min kropp har börjat säga ifrån nu alltså! har feber, huvudvärk, är förkyld och sjukt trött! har nog fått en sån där go mini -influensa! treffligt!

åkte ju hem igår från skolan efter första lektionen för att jag fick sjukaste feberattacken! så jag åkte hem och la mig en stund!
försökte piggna till så jag gick ner i regnet till banken i hopp om att få en förklaring av varför mina pengar inte kommit in på kontot än! men jag blev inte mycket klokare av vad hon sa så jag vandrade hem igen!
åt toast åh gick och la mig vid 9 tiden! så nu sitter jag här, inte pigg, inte trött, inte frisk men knappt sjuk och överväger om jag ska gå till skolan eller inte!
har ju hoppträning idag, åh om jag inte går till skolan så får jag ju inte träna... men samtidigt så är det inte värt att bli sjukare för att jag vill hoppträna, aight?

va ju hemma förra veckan för att min rygg hade planer på att döda mig så jag var smått rörelsehindrad, haha!
så kommer helgen, jag mår rätt bra, har inte överdrivet ont, förutom på söndagen efter att ha sovit på en kall luftmadrass hemma hos Henke. smart tjej!

så nu måste jag vara hemma igen? vill inte, orkar inte !
behöver sova!

godmorgon.... godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0