HEJ

godmorgongodmorgon!
min syster väckte mig precis åh jag är extremt trött !
men ändå pigg, haha!
va på café karma igår med Kajsa åh fikade sen drog vi till ica åh köpte godis och sen på grund av kylan så satte vi oss på mcdondalds till 00.00 för att då gå till stationen för att hon skulle ta bussen kvart över!
jag skulle vänta på min syster som skulle komma med tåget från gbg som
skulle komma kvart i så jag åkte med Kajsas buss ett varv!
kom tillbaka till stationen träffade Linus och Albin som var fulla åh glada och sen mötte jag Helena!

kallt som is ute men vi var tvugna att gå hem för att bussarna slutade gå kvart i för en timma sen eller nåt ..
kom hem, käkade godis åh tittade på guycode och gick åh la oss vid 2!
trevlig kväll som bara den!

idag blir det först stallet och sen Harry's med familjen för att fira att Helena är certifierad bartender! Trevligt!

måste nästan skynda mig nu så att jag hinner rida åh fixa ordentligt i stallet!

puss sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0