GODMORGON ALLA FINA!

Godmorgongodmorgon!
Allt bra idag? Jag mår ytters underbart bra, trotts att mina ögonlock är svullna som jagvetintevad, ser ut som att jag har varit med i en brutal boxningsmatch åh fått blåtiror som inte har blivit blåa än! haha!
varför vet jag inte, men det löser sig nog om en stund!

Ska ta åh göra mig iordning nu för att åka till skolan, JA, jag försov mig första dagen efter att ha varit sjuk i evigheter! Bra start!
Kan skylla på att jag inte fick sova något inatt, så jag va lätt trött när papsen klampade in i mitt rum och skulle väcka mig halv 7! haha!
Men nu är jag på gång! Ska på mattestuga senare i eftermiddag också, trevligt!
Har en håltimma mellan sista lektionen och mattestugan, vilket är ritigt segt, MEN man hinner med att ta en latte, vilket är grymt!

Efter skolan ska jag ju egentligen ha hoppträning, MEN min söta häst har trampat av sig en sko och hovslagarn har inte möjlighet att komma ut innan klockan 17.00 idag så träningen får flyttas fram eller ställas in, riktigt tråkigt tycker jag iom att jag inte har tränat på en vecka!
Får väl i alla fall gå ut och gå en sväng med min lilla kuse! Så kanske han blir lite nöjd i allafall?
Har fortfarande inte hittat en klippmaskin att låna så Mendez är überlurvig :( Ser ut som en islandshäst i pälsen på vintern, haha :( söt, men opraktiskt som tusan! Så ska fortsätta leta som en dåre så att jag hittar en så snart som möjligt!
Vet att ridskolan här brukar hyra ut klippmaskiner, men dom har inte satt ut någon information om det än så vettefan om dom gör det vid den här tiden? 
kanske borde slå en pling till dom och kolla läget lite sen..

Har egentligen inte tid över huvudtaget att blogga så jag skriver sista meningarna nu så hörs vi senare!
En outfit bild kommer upp om en stund så stay tuned!
puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0