DEN SOM VÄNTAR PÅ NÅT GOTT... + HJÄLP MIG NU!!!

Min syster väckte ju mig förut.. för att jag skulle skynda mig till stallet så att jag inte skulle vara där för sent så att vi kom iväg för att äta middag en vettig tid, MEN när jag har stressätit min frukost och tagit på mig ridkläder så kommer mamma på att hon ska lägga sig åh chilla en timma!
JOMEN TJENA! VARFÖR SKULLE JAG DÅ GÅ UPP SÅ TIDIGT FÖR? orkar inte.

Ska sätta min systemis på laddning så att jag kan börja använda den istället för en sketen mobilkamera!
Borde kanske ta tag i mitt rum också.. är extremt kaos..vågar inte ens ta en bild åh lägga upp, haha! Det är riktigt pinsamt faktiskt ...
Så det ät väl det projektet jag kör igång med nu innan stallet!
Känner att det bara är sånnahär tråkiga textupdates ssom blir nu.. Lovar att bli bättre på att slänga med bilder!

MEN jag MÅSTE ha hjälp av er läsare nu!

´VAD VILL NI HA MER/MINDRE AV I BLOGGEN?
Varje gång jag har frågat så är det inte en enda som har kommenterat vad som är bra eller dåligt med bloggen och vad ni vill ha mer eller mindre av. Så nästa gång jag loggar in så vill jag ha MASSOR utav kommenter där ni skriver exakt vad ni vill ha mer och vad ni vill ha mindre av, vad som är bra och vad som är dåligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0