chillmode; activated!

Sååååå har man ÄNTLIGEN landat i soffan framför family guy denna måndagskväll!
blev klar på sjukhuset för en timma sedan ungefär, (vet att inlägget innan kom upp rätt sent, haha) hur som helst så gick jag till solkällan för en trettiominuters semester i mitt kära solarie! underbart!
efter solningen så kom pappa åh hämtade mig på Stationen så åkte vi till stallet åh fixade med hästarna, sen hem för att äta middag! :)

ja, så nu sitter jag nerknökad i soffan efter sjukhus, solarie, stall och middag ! love it!
funderar på att hänga med ut och gå en sväng med min syster som tänkte gå ut på powerwalk efter family guy, men vi får se , haha, är rätt inne i chillmode som sagt så det lär väl krävas en del för att jag ska lämna soffan!
XX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0