besatthet?

har typ blivit besatt av att veta saker i förväg innan det är något pågång, jag måste veta vem som ska säga vad för att veta hur jag ska reagera för att lösa situationer på bästa sätt.
är en hel del pågång nu och förvirringarna drar sig över mig som en tjock dimma som inte ser ut att lätta på ett bra tag. måste komma bort från diverse människor som drar ner mig. en och annan förlust lär komma i min väg, men det är väl värt i slutändan, hoppas jag.
uh, vilken känsla.
är så lycklig över vad jag har och jag vet vem jag är, vet inte riktigt vart jag ska ta vägen med den känslan, samtidigt som känslor dalar upp och ner gällande andra saker, personer och händelser.

rätt förvirrande, rätt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0