vill inte gå upp

UUUSCH VAA TRÖÖTT JAAAG ÄÄÄR!
känner mig bakfull för att jg inte sovit ordentligt inatt åh så är jag hungrig som jagvetintevad!
men, det är inget som inte går att lösa! ;)
är på strålande humör idag, trotts trötthet.. ska gå upp åh äta frukost sådär länge som man bara kan göra när man är ledig, sen ska jag ta en promenad ner till stallet (om det inte är för kallt..) åh rida! Blir dressyrsadeln som åker på idag! Känns dumt att jag köpte den för typ ett år sen men att jag inte har använt den mer än typ 5-6 gånger :/
den är exrtreeeeemt skön, MEN, den gnisslar gris! så tråkigt! :( men det försvinner väl om man använder den ordentligt ;)

näe ni, jag ska sluta skriva strunt åh äta frukost istället!

HEJHOPP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0