VICTORY

efter x antal vunna games och ett mentorssamtal så rullar jag och pappa till stallet nu!

är fruktansvärt trött idag också , och jag SKA gå och lägga mig innan 12 inatt! annars kommer jag va död när skolan kör igång på onsdag!
ska upp hyfsat tidigt imoron också så att jag hinner med allt jag måste göra! ska till banken åh kolla upp med dom varför mitt kort inte funkar, jag ska till freeport och söka jobb och praktik, jag ska träna, jag ska plugga och jag ska ta det lugnt! sen har jag ett extremt sug efter att sola, så funkar mitt kort imon efter banken så ska jag gå direkt till solkällan för att ta mig en 30minutare! så skönt!

näe, stallet väntar!
vi hörs!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0