så funkar inte appen

som grädde på moset på att jag har haft en skitdag så funkar inte blogg.se's app så tidigare inlägg försvann. fan!

är iaf påväg hem efter en helvetesdag i skolan, är trött och hungrig, måste plugga och åka till stallet.

skittorsdag!
enda positiva är att det är fredag imorgon och att jag ska slänga in en jobbansökan till ******** ;)
vart jag ska söka får ni se sen när jag får besked om antagning osv ;) är taggad till max och känner verkligen att det skulle va ett jobb klippt och skuret för mig! skön känsla på det, absolut!

hem åh göra lite mat åh ta sig ann kvällens plugg, låter som en jobbig idé MEN det känns så värt att skaka av sig alla kurser jag kan nu inför nästa år!

Ska även, imon, gå åh prata med alla lärare jag har i olika ämnen för att kolla upp med dom om jag kan tenta av nån kurs till nästa år! nu kör vi! All in på skolan! ALL FUCKING IN!

hörs sen mina fina!
XX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0