näe :(

Uschuschuschusch!
Jag har nog varit mer än dum de senaste dagarna då jag inte har sovit särsilt mycket då jag nu inte känner mig helt kry :(
Halsont och hosta! Så det blir ingen träning för mig idag .. :( tråkigt som tusan! 

Ska åka ner till stallet lite senare idag och longera tänkte jag! Så får han röra på sig lite iaf, min lilla monsterhäst♥

Känner att det inte har varit den absolut roligaste updaten det senaste, bara massa random textinlägg åh inget vettigt skrivet, haha! Jag lovar att bättra mig ;)
Det kommer bli mycket bättre när skolan börjar igen på onsdag! Då kommer det bli lite mer ordning på saker och ting!
Känns som att vi har varit lediga hur länge som helst :o Men icke sa nicke, det är bara en vecka! +2 dagar... ;)


Blir ännu ett tråkigt textinlägg här nu.. ni får nöja er sålänge så lovar jag roligare update, antingen senare idag eller imorgon! :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0