my me day

Upp och hoppa vid 12 tiden, käka knäckemacka med ägg och sjäälvklart en latte till det ;)
sitter och kikar på Xfactor åh myser, ska bara ta det lugnt idag också! ta en lång dusch efter stallet, fixa naglarna åh sen bara sätta mig åh inte göra någonting! ladda upp inför måndagen helt enkelt! känns som en bra dag? ojah!

kände som vanligt mig bakfull när jag vaknade, så kollade upp det på internet åh det beror förmodligen på stress, att jag sover oroligt på nätterna, har vitaminbrist eller att jag utmattad i kroppen för att jag sover fel, haha! så det är väl bara att trycka i sig mer vitaminer, planera dagarna bättre och sova rätt så slipper jag kanske bakfyllan varje morgon ;)

hörs igen lite senare!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0