Känner mig duktig trots försening

Känner mig så extremt duktig efter att ha gjort ett grymt religionsarbete inatt!
Så nöjd med det att jag vågar hoppas på högre betyg än bara godkänt :D

Kom dock försent till skolan idag.. haha! Kunde verkligen inte komma upp imorse :(
Kom i säng halv 4 inatt efter att ha pluggat sönder, så var rätt trött i huvudet.. Skulle behöva sova riktigt ordentligt en natt för att komma tillbaka på banan igen! Hoppas på att komma i säng i tid idag, ska ju vara kvar i skolan till 19.00 så pappa mockar och fixar i stallet idag så kan jag bara gå och lägga mig när jag kommer hem! Underbart! :)

Ska ta åh plugga på till provet nu så vi hörs senare !

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0