inspiration

Har som vanligt ingen aning om vad jag ska ha på mig idag.. haha!
Så ja, vad gör jag för att få inspiration? För att hitta de små saker om gör min stil? 
KOLLAR BLOGGAR OFC! Bästa sättet att få inspiration till allt! 
Varje gång jag ska göra något nytt, eller om jag ska åka nånstans och inte vet vad jag ska ha på mig eller om jag ska göra ett skolarbete, allt jag gör inspireras av bloggar och även tidningar! Inte bara "modemagasin" utan även fjantiga hästtidningar, underbara speltidningar, reklamblad och nyhetstidningar! ALLT som finns runt mig är egentligen inspirerande, bara det att jag även får en såndär skön kick av att hämta inspiration från bloggar, ni vet en den där peppen som man får när man ser att andra lyckas? Precis så!
Och sen att se vad andra gör med just det linnet jag tänkte ha på mig, eller hur någon annan tyckte om den händelsen som jag ska skriva ett skolarbete om, det hjälper oändligt mycket! :D

älskar internet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0