FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT

Har vart så sjuuukt dålig på att uppdatera det senaste, jag veet !
Har verkligen inte orkat! har somnat hur tidigt som helst på kvällarna och har jag inte sovit så har ja pluggat.. Har verkligen haft fullt upp med skolan det senaste! Såååå tråkigt, men sjukt skönt att få massa saker gjorda!

Lovar inte att det kommer bli skitbra uppdatering nu, men jag ska bättra mig lite!
Händer inget kul nu förrän nästa onsdag då jag tar mitt pick och pack för att åka ner till Alex i varberg, sova där åh sen glida upp till jönköping och DREAMHACK!!!!! Är så peppad! kommer bli så jävla maxat asså! Helgrymt!

Men som sagt, jag ska försöka få in lite go bloggning nu de närmsta dagarna! :)
Har även en tävling på gång som jag hoppas att ni alla vill vara med på! :)
Fast den kör inte igång förrän jag har totalkoll på skolan, haha..

Ska faktiskt göra som alla småbarn åh gå åh lägga mig nu.
Har suttit och sovit i branschkunskapsboken i en halvtimma eller nåt, innan det så skrev jag ett halvt A4 om säkerhet i butik, så det går inte sådär asbra nu som det borde... Lite sömn och så så är jag på banan imorgon igen!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0