det blir aldrig som man tänkt sig

Va nere på banken för att kolla upp varför mitt kort inte funkar och banktanten sa att det var för att kortet ar avmagneticerat eller nåt, så det var bara att skriva på lite papper så ska jag få hem ett nytt kort, wie!
Och eftersom att mitt kort inte funkar så tänkte jag att jag kunde ta ut pengar direkt på banken, cash, men neej!
JAG HAR BARA 7 KRONOR!

Vad hände  med min blogglön? Jävla skitgrej! Ska ringa till ********* åh skälla ut dom ordentligt! Det är inte första gången dom inte sköter det ordentligt! 
Har sååå mycket som jag verkligen, verkligen, verkligen behöver just nu! Tex. nytt puder! 
Om jag inte har puder imorgon så finns det nte en chans på jorden att jag åker till skolan! NO WAY!
Så jag ska åka med och handla sen så får jag låna pengar av mina föräldrar, ji p p ie -.-


Efter banken så gick jag till KICKS för att köpa puder, eftersom att jag har ett presentkort på 150kr TRODDE JAG!
Jag pratade med en tjej som jobbade in butiken för att få lite hjälp, hittade ett grymt puder för 155kr och tänkte köpa det, men ICKE SA NICKE! 
PRESENTKORTET INNEHÖLL BARA 100 KR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
När jag fick det så var det en liten lapp på som det stog att det var 150kr på det och jag har inte använt det en enda gång, så varför? Fan va arg jag blev!

Sen åkte jag till freeport och skulle hitta en praktikplats, men jag får åka tillbaka imorgon för dom ville inte säga att det säkert gick de veckorna så jag måste kolla upp exakta datum imorgon i skolan så ska jag åka till freeport direkt efter skolan imon!

Nu ska jag äta något innan jag slår ihjäl någon, sen blir det stallet och efter det handla med pappa och syster!

XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0