totally seg

Är sjukligt seg idag! 
Även så körde jag på en go hemmakväll igår? ...
Somnade vid 2 tiden och vaknade vid halv tio för att mina underbara föräldrar kom på att dom kunde börja med att tapetsera utanför mitt rum... Och ja, varför var tyst och göra det smidigt när man kan smälla i allting som går och varför prata tyst när man kan skrika?

fett trött iaf... Ska äta frukost och gå ut till min älskade solstol åh dega en timma eller två!
Ska bli brrrrrruuuun innan min systers student och innan min skolavslutning!

Appropå brun... Måste in till göteborg idag och boka tid för spraytan! 
Måste ju göra det ganska snart så att jag kan göra det två gånger om det behövs! 
Så spraytanbokning och solning står på schemat idag!
Sen så blir det party ikväll! WOOPWOOP!

frukost vare ja!

SO LONG ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0