studiebesök, plugg och PW

Åh herregud!
Fullt ös medvetslös säger jag bara! 
Dagen började med att jag försov mig.. as usual ;) Skulle samlas med klassen på centralen 08.00 för att åka på studiebesök, men det hann jag ju inte med, haha! Så pappa körde mig direkt till renova som vi skulle till, och ja, jag hann precis! Underbart!
Studiebesök på renova, intressant huh ? ;) Eller inte.. Föreläsaren/guiden hade en frukansvärd dialekt och sjukt torr humor + att hans gylf var öppen hela besöket, stackarn haha ;)

Efter studiebesöket så drog jag, Akif, Dennis, David, Daniel, Edwin och Johan till McDonalds i nordstan för att äta lunch! Provade en såndär Chicken Wrap sweet chilli, och ja, den var sjukt god! Men JÄVLAR va mätt man blev ! helt sjukt! Kanske är det som är själva idén med att äta? ...

Anyhow, så efter lunchen hade vi branschkunskap = att vi skulle forstsätta med spelen vi håller på att göra.
Gick sådär iom att ingen i min grupp hade med sig dator (haha)
Så det blev ganska chill på den lektionen :)

Snackade med Dennis också och fick tillbaka mina bransch och servicekunskapsböcker! underbart!
Så nu kan jag äntligen bli färdig med mina uppgifter! wie! ;)

En jävligt lång dag... Tog bussen hem med Joel sen efter skolan också. Riktigt chill faktiskt! 1 timme och 20 minuter på en buss, haha, mysigt :)

Kom hem ganska nyss med andra ord. Har bara precis hunnit äta och ska ut på en powerwalk nu med hunden så att min hjärna börjar fungera som den ska inför kvällens plugg ;)
Har som vanligt satt upp målet om att få gjort 3 uppgifter ikväll! Känns som att det kommer gå undan med plugget, för jag äääär TAGGAD TILL TUSEN!

Näe, kaffe och och PW!

HADE ♥

Snyggingar på Renova ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0