STRESS

Uh va stressigt allt är just nu!
Får sån panik på att jag MÅSTE göra klart alla hundra miljoner uppgifter till skolan innan näst, nästa vecka!
Får bli råplugg nu en vecka så ska jag fanemej bli klar med dom!
Råplugg på veckodagarna åh sen superdeg på helgerna! 
Blir kanon ;)

Ska skriva klart ett arbete nu och sedan åka till stallet med mamma :)
Ska filma eller fota idag, så kanske slänger upp nåt klipp eller bilder här senare :) 

Åh sedan efter stallet så ska jag duscha åh dra på mig myskläder åh dra mig ner till stationen för att träffa Affe åh hans kompis Rayan! Trevliiiigt ;)
Vi ska förmodligen bara dega i stan åh njuta av vädret! 

TIME 2 GO!
XOXO

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

SV: kul att du är med, allt bra ?:D

2012-05-03 @ 21:09:43
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0