SMOOTHIE, KALLT KAFFE OCH STORM

Underbar morgon!
Har pluggat järnet, och ska göra klart ännu en uppgift, men så hittar jag inte min branschkunskapsbok så jag akn inte göra klart den :(

Menmen, jag får ta åh fixa ett par andra uppgifter bara :)

Har käkat fetaste frukosten på länge! Tvärgott!
Två mackor med paprika åh majonäs, sedan smoothie och kaffelatte!
Hur gott som helst!
Älskar verkligen mornar som denna, då man kan ta det lugnt på morgonen och bara chilla på de!

Efter stallet sedan så ska jag åka in till stan för att möta Sara för lite shopping och sånt, sen ska vi dra hem till henne och färga hennes hår!
Hoppas att det blir bra...
Hon vill ha blonda slingor.. Kan ju lätt bli lite oranget iom att hon har mörkbrunt hår :o
Men det blir nog bra !

Om jag ska hinna så måste jag kila!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0