my horse is amazing

det blev en uteritt idag med pappa!
Red i skogen, galopperade så himla mycket, haha! Runt träd, GENOM VATTEN!!!, över stockar och stenar!
Han var riktigt pigg och glad idag min lilla häst!
Har aldrig galopperat genom vatten utan att tveka, har aldrig hoppat utan att tveka, har aldrig varit så smidig förut! Åh va jag är lycklig, åh va min häst är UNDERBART GRYM! :love: :love:

Vi galopperade på smala stigar runt träd med kanske bara en till en och en halv meters melalnrum!
Vi hoppade över en stock flera gånger som var runt en meter hög och 50 cm bred! Han hoppade som aldrig förr!
En spark blev det, haha, men det är väl en del av ridturerna på min kärlekshäst ♥

Med denna positiva känslan så SKA jag hoppa i paddocken imorgon! 
Jag bara SKA det! ;)
överskottsenegergiochgalenlycka, HEJ JAG ÄR GLAD , haha, överdrivet glad tjej?

borde tagga ner lite?.. FAST NÄE! JAG ÄR LYCKLIG! 

MASSA KÄRLEK TILL ALLA GOINGAR DÄRUTE DENNA UNDERBART VACKRA LÖRDAG!
puss:love: puss:love: puss:love: puss:love: puss:love: puss:love: puss:love: puss:love: puss

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

Hej, se om du blev veckans babe här: http://eemma.se/2012/may/veckans-babe-las-reglerna-forst.html#comment

2012-05-12 @ 22:16:35
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0