KLÄNNINGPANIK

Jag M Å S T E hitta en klänning till min skolavslutning och till min systers student!
kaoskaoskaos! Har hittat en, men vettefasen om jag kan ha den... jo det kan jag!
på samma sida som jag köpte min nyårsklänning så finns det en ny klänning som är superfin!
Den är ungefär samma som min nyårsklänning, men inte riktigt ^^
Cremeförgad och bara ett axelband! 
Jag tror faktiskt att det kan bli bra....

sen har jag hittat ett par awesome byxor!
ett par "USA-byxor", nivet sånna där shorts som alla har? Sånna fast hela byxor i svart! Tväääärsnygga!
Hittade likadana shorts fast i vitt! Love it! 
Hittade även en sjukligt snygg bikini som jag tänkt köpa! Silverglittrig, snyyggggg!
Med den så kan man inte vara annat än snygg på le beach ;)

Borde plugga nu... På med kaffe och kör igång!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0