jag behöver något att skriva om

Har skrivit ett halv arbete idag... woopwoop!
Det går bra för mig? Ne.. Har dock sökt ytterligare tre jobb!

Hoppas jag får något utav alla de 8 jobb jag sökt nu!
De flesta söker ju folk som är över 18 åh som inte går i skolan så att man kan jobba heltid/deltid typ :(
Segt som satan, men nåt jobb måste väl finnas för lilla mig ? :D
Har fått en garanterad praktikplats ändå :D Det är ganska så gött faktiskt ! :)

Näe, ska sätta på lite mer kaffe åh borra ner huvudet i plugget så att jag blir klar!

PUSS

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

sv; åh, tack, vad glad jag blir! :'D

hoppas du kikar in fler gånger! :'D

härligt att höra, nä in helg sög, var sjuk :(

2012-05-14 @ 16:32:19
URL: http://fotokobran.se
Postat av: cec- mode&skönhet

kolla gärna in min bloppisblogg där du kan fynda massor oanvända märkeskläder, skor, väskor och andra accessoarer! =)

www.ceckarlssonbloppis.blogg.se

2012-05-14 @ 18:42:56
URL: http://nattstad.se/ceckarlssson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0