INTE SÅ VÄRST BRA FAKTISKT

Gick upp halv åtta idag för att jag skulle hinna duscha innan skolan.
Men jag tänkte ännan att jag kan äta frukost innan, så slipper jag göra det sen, aight?
Så jag tar fram frukost och sätter mig.. OCH SOMNAR !
PANG BOM , bara sådär? somnar och vaknar inte förens klockan är fem i tio!
Inte okej.. Inte okej! Mina föräldrar och min mentor kanske inte lär bli jätteglad över att jag får ogiltlig frånvaro första lektionen... woopwoop!
Men, vad ska man göra? ;)

Har i allafall ätit frukost nu så ska ta åh duscha och fixa mig, sen tänkte jag faktiskt göra klart de 4 sista frågorna i samhällskunskapen innan jag kickar till skolan! Duktig tjej! ;)


saknar mitt röda hår :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0