I'll not sing a damn love song to make you mine, I'll just be who I am and if it is not enough, well, then you can go to hell

Så jävla trött på alla dessa småtjejer som gnäller över att deras X har någon ny och att dom känner sig svikna av deras X osv. hahha bitch please, DU ÄR FUCKING TOLV ÅR!
Okej, man kanske kan bli sårad, men hur jävla seriöst är ett förhållande när man är 12?
Inte speciellt kan jag tro.. haha!

Samma när dom säger att dom är " på G" med en kille, haha, och den killen håller på med en annan tjej, jamen då tar det hus i helvete och blir kaos!
Jag tror inte ens om en tolvåring vet vad det innebär att ha ett förhållande, att vara kär osv?
Okej, dom är inte sådär pyttesmå egentligen, men jo, det är dom! 

Facebook övertrasseras av dessa småungar som gnäller på att dom har ett superdåligt kärleksliv osv, jag mena, DUDE WTF? 
Lek med barbie, bilar eller kurragömma! Det gjorde fan jag när jag var 12! Eller gjorde jag det?
Kommer inte ihåg!

(hahahhaha, gillar att det kom en reklam på radion precis där en unge säger: Nej!, Nej, jag vill inte gifta mig när jag är 12 år!     
- En unge med vett helt enkelt ;) ) 

Näemen, ni förstår vad jag menar? Okej, fine, om ni vill ha förhållanden osv, men tro fan inte att det kommer gå som på räls och att relationer är som dem är på film! haha, NONO!
Fucka inte upp facebook med era kärleksproblem, m'key? 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0