helt okej bra dag helt enkelt

Har haft en ganska så bra dag faktiskt.
Kollat på Mikael Elias Gymnasiets studenter och pluggat i skolan med Tilly, Magnus, Joel, Oscar och Edwin!
Har inte fått gjort så mycket jag hade hoppats på, men iom att jag pluggar nu också så jag nog få ha gjort en hel del innan dagen är slut!

Efter skolan gick jag, Tillt, Joel och Magnus till nordstan för att dra runt lite.
Och vi gick förbi 3 montern som står i mitten av nordstan nu under några dagar. Och vem står där om inte Hampus?
hhaha, var riktigt kul att träffa både honom och Jonathan!
Vi stod och tjötade ett tag åh sen så stack jag och Tilly till Tele2 för att han skulle köpa ett fodral till sin nya mobil.
Sen så stack vi till centralen och jag kickade hem!
Har städat lite i huset, ätit middag och varit ute och gått med syster så nu sitter jag åh pluggar!
En helt okej dag helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0