guys..?

-Det var inte meningen att såra dig,
-Jag e ledsen men jag vill bara vara din vän,
-Har du funderat på att skaffa kk?,
-Vi låter det ta sin tid och ser hur det blir,
-OM vi hade haft känslor för varandras samtidigt bara,
-Mina vänner går före, 
-Jag har inte tid med förhållande nu, 
-Jag tränar alldeles för mycket för att hinna träffa dig, 
-Vet inte varför men mina känslor bara försvann,'
-Jag är på g med en annan men ge mig en vecka eller två så säger jag hur jag vill göra,
-Hinner tyvärr inte idag.(som alla andra dagar)
-Varför vill du inte ha sex innan förhållande? ( jag vill, för jag vill bara knulla dig och sticka)
-Jag känner mig fängslad

någon tjej som känner igen dessa repliker? e vi trötta på dom?


Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

helgen är snart slut.. vad är din helgsresumé ? :)

kram!

2012-05-13 @ 22:36:58
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0