GOODMORNING SUNSHINE

Vaknar av att det är strålande sol och klarblå himmel ute! Underbart!
Så ja, om man skulle ta åh pressa i solen lite idag ?... fast näe.. Måste plugga åh sen måste jag till stallet, woopwoop! :(

Men det är väl chill det också ;) haha, eller inte :S

Gårdagen anyhow, va inte jättespännande!
Jag och Helena skulle köpa thaimat, men kom till restaurangen 5 minuter efter stängning, FEM JÄVLA MINUTER!??!? Blev lite småsur, haha!
Vi gick till ICA istället och köpte snabbnudlar (haha) sen gick vi hem och kokade nudlar, och tittade på Kejsarens Nya Stil, vilket är den (iaf en av de) absolut bästa tecknade filmen någonsin! 

När jag väl hade somnat så ringer Mr.Andreas , eller ,om det var Mr.Kevin som ringde från Andreas mobil..
Och min kära vän Niklas och ett okänt nummer ... KUL! Halv 3 ringde första, sen runt 3 tiden och sen vid fyra! UNDERBART! TACK KILLAR :love: eller? ;) 

Orkade inte svara så klickade bara och somnade om hur fort som helst, så det gjorde väl inget egentligen ;) 

Näe, nu blir det latte och racerstart med plugget!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0