frukost

Sitter med en kaffelatte och en knäckemacka med leverpastej åh gurka på, awesome!
Borde dock inte sitta och blogga just nu iom att min buss går om en halvtimma och jag vet inte vad jag ska ha på mig... STRESS!
Men det löser sig nog!, Lyssnar ju trotts allt på Rockklassiker, så denna morgon kan inte gå annat än rätt!

Ska ha projektredovisning idag i skolan... Åh as usual så har min grupp inte gjort ett piss..
vi har gjort ett spel, vi har skrivit ett kontrakt och vi har skrivit spelregler, men vi har inte gjort någon presentation, powerpiont, eller det skriftliga arbetet kring projektet, haha :(

Kan ju skylla på att gruppen varit splittrad typ varje arbetstillfälle.. ;)
Har ju faktiskt bara vart full grupp en eller två gånger :o Eller nåra fler tillfällen kanske.. haha ;)

Time to sluta blogga!
Got to go to skolan!
PUSS OCH KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0