en liten bloggpaus var det ja

Haft fullt upp med massa annat så har inte hunnut blogga :)

Men nu kör vi igen! :D

Har tränat, pluggat, festat, umgåtts med underbara vänner och solat!
Mitt liv flyter på kanonbra för tillfället! Jag har ett jobb på gång, jag är snart klar med alla skoluppgifter, jag har tagit upp kontakten med gamla vänner, fått nya vänner och skolan är snart slut!
Underbara sommarlov! Bara 3 veckor kvar! 3 jävla veckor, sen så är det ledighet som väntar :love:
Ska jobba, umgås, rida, RESA och bara ha det allmänt bra i sommar! 
Ladda upp mig totalt till skolan till hösten! Here we go ;)

Ska ta och plugga nu så att jag säkert får börja tvåan, haha, oh god... varför har jag varit så dum?

PUSS PÅ VÄRLDEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0