har flyt med livet helt enkelt

Klar med en uppgift nu! WOOPWOOP!
En till sen blir det stallet ! :)

bomp bah bomp bah bomp, bop shoo bop shoo bop !
Är sjukligt taggad för fredag imorgon!
Grill med babes, bad och sol! Sen blire förmodligen att sova hos Mr.F... Men jag vet inte, kanske bara :)
Beror på om han ska med imon eller inte :)

På lördag blir det fest för lille Felix som fyller 16 ;) hihi, charmig pojk!
Lär ju bli en del dricka så bakfull på söndag, ohyes!
Nee.. ska nog inte dricka så mycket te helgen... Säger jag nu... men när ölen och partypinglan ceb kommer fram så blir det andra bullar ;)

partypartyparty, vad ska det bli av mig egentligen? Lägger mer tid på mina vänner än på min utbildning?
kanske borde börja tänka lite... ? äääsch, man lever bara en gång, aight ;)

SO LONG LOVES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0